čtvrtek 29. května 2014

Jak jsem (ne)uspěla na Rozjezdech roku

Mám pro vás osobní zpověď. O tom, jak jsem ze zvědavosti vyplnila přihlášku do Rozjezdů roku (http://www.rozjezdyroku.cz/), registrovala se na seminář a dokonce i tom, jak jsem vyhrála (ale to už je možná trochu jiný příběh...).



Začnu tedy od začátku. Byl začátek března a naše plány na rodinné coworkingové centrum se pomalu ale jistě dostávaly z papíru a našich hlav ven do prostoru. Vyřizovali jsme papíry, razítka a - jak už to bývá - místo toho, abych se pustila zase do nějaké administrativní práce, brouzdala jsem po internetu. A narazila jsem na Rozjezdy roku... Zaujal mě svěžé design stránek i představa, že bych se mohla účastnit něčeho podobného jako byl můj oblíbený pořad v televizi, Den D. A protože přihlášení projektu nebylo nijak složité, do stanoveného termínu 24. 3. byla data o našem centru pěkně v cíli. 

A pak se dva měsíce nedělo nic... Teda vlastně jo. Občas jsem koukla na stránky a dívala se, kdy se má vyhlašovat vítěz a tak... Pak jsem se zas jeden den nudila (ach ta prokrastinace) a klikla na záložku Semináře. Zdarma? Fakt zdarma? A v Ostravě, kterou mám za rohem? A takových témat?! Neváhala jsem ani minutu a po zkontrolování diáře posílala registraci k semináři v Moravskoslezském kraji. 

Až minulý pátek mi najednou zazvonil telefon. A v něm Radka z týmu Rozjezdů.. Že prý je můj projekt v TOP 10 pro Moravskoslezský kraj!!! No a že si mám připravit prezentaci pro porotu. V pátek večer, lidi!!! Navíc v sobotu i v neděli s rodinnou oslavou Štěpánkových prvních narozenin.... Fajn, mám ráda výzvy :)

V pondělí jsem udělala koláže z fotek, v úterý je vytiskla, ve středu nabrala v Centru cookies, hlavičkové papíry a vizitky a ve čtvrtek ráno vyrazila do Podnikatelského inkubátoru VŠB-TUO...

Je čtvrtek podvečer. Před chvílí jsem přijela domů a hýřím nadšením. Samozřejmě, že má prezentace před porotou dopadle děsně (a trvalo mi deset minut z patnácti předepsaných, než jsem pochopila, na co se mě ptají), ale naučila jsem se tolik věcí a potkala tolik skvělých lidí!
Třeba Veroniku z prostebambulka.cz, Michala z newwaveservice.cz, Annu z Regionální rady regionu, kluky z ironingladies.cz (mimochodem blahopřeji k zaslouženému vítězství!!!), Vlaďku a její vyuka-hudby.cz, Andreu s Dominikem s vánočními obaly... Pestrá směsice všech možných oborů, nápadů a hlavně pozitivní mladistvé energie.

Ze seminářů jsem si odnesla hustě popsaný papír a hlavu plnou nápadů a úkolů. Ale co je hlavní, utvrdila jsem se, že naše centrum je výborný nápad! Třeba ne zrovna podnikatelský (to bylo to, co jsem pochopila až před porotou :-) ), ale rozhodně děláme svou práci dobře. A odteď ji budeme dělat ještě o fous líp!

Každopádně doporučuji všem, kteří mají v hlavě jakýkoliv nápad: Běžte ven, mezi lidi. Choďte na soutěže, workshopy i business snídaně. Dá vám to víc, než kupa příruček nebo stovky večerů, kdy se snažíte objevit Ameriku. Žijeme ve skvělé době, kdy je tolik možností, jak si vyzkoušet rozjezd jakékoliv činnosti (ať to pořád není jen o tom podnikání). 

Pokud bych vám mohla já osobně nebo někdo z mých kolegů poradit nebo pomoct s něčím, co vás pálí, stavte se za námi! Mám pro vás ty hustě popsané papíry, zážítky, tipy a třeba i voucher na 2 roky vedení Podnikatelského konta Klasik u České spořitelny ZDARMA ;-) Ráda vás nakopnu!!!

Fakt, jděte do toho!!! Budeme rádi, když v tom budeme moci být s vámi, nebo když se nám aspoň ozvete, jak jste na tom a jak se daří. Přidejte klidně do komentářů i váš projekt ;-)

Těším se na vás, rozjetá Zuzka

PS: A co že jsem to tedy vyhrála? Byla jsem jednou ze tří nejbližších v tipovací soutěži :-) Ale i kdybych nevyhrála vůbec nic, byl pro mě dnešek krásným a úspěšným dnem, díky moc všem!

PPS: Na koho nemám vizitku, ozvěte se mi prosím v komentáři, na mail, facebooku nebo telefon, ráda se s vámi zase uvidím.











Žádné komentáře:

Okomentovat