pondělí 9. června 2014

Na volné noze - Valtice 2014


Po minulém "rozjetém" příspěvku se dneska budu vypisovat v podobném duchu... 




9. Sraz nezávislých profesionálů - Na volné noze - Valtice 2014


Protože coworking je pro "volnonožaře" něco jako hnízdo, útočiště (a někdy napůl domov), vyrazila jsem i já, jakožto zástupce našeho rodinného coworku, trochu do světa. Získat zkušenosti a kontakty, jak jinak než na neformálním setkání. Přestože jsem na ten víkend už měla jiné plány a povinnosti, nakonec se mi podařilo se utrhnout aspoň na sobotní program. 
Než začnu chrlit to slibované nadšení, dovolím si malou poznámku - pokud máte možnost na toto setkání jet, rozhodně neváhejte a zablokujte si celý víkend včetně pátku. Jinak se totiž dostanete snadno do situace naskakování do rozjetého vlaku. Atmosféra na srazu je totiž tak úžasná, že se brzy smažou rozdíly mezi stálými účastníky a nováčky a kamarádi se všichni se všemi. Abyste se tedy nedostali případným pozdním příjezdem do situace "kdo chvíli stál, již stojí opodál" :) 
Každopádně se nemusíte bát, že byste zůstali nějak osamoceni... Nedá vám to. Nás nadchnul už nápad s dopolední procházkou mezi vinicemi. Vždycky jsem chtěla "pracovat" pod modrou oblohou a naboso :) 
I kdybyste byli sebevětší stydlíni a nestihli se družit na procházce (nebo při obědě), doženete to při odpoledním programu - krátkých 15 minutových schůzkách s předem dohodnutými partnery. Ze seznamu účastníků si můžete vybrat kohokoliv, před akcí ho oslovit a dát si rande naslepo. Nebo se jen tak projít kolem stolů s prezentací ostatních... 
A pak už nic nestojí v cestě vyměňování vizitek, zkušeností, otázek i odpovědí. A od toho tu jste, že? 
Jako bonus si užijete příjemný společenský večer a v neděli ráno zase odjet (jako já) nebo ještě chvíli nasávat atmosféru "volných nohou". 

Co mám pro vás tentokrát za tipy? Určitě koukněte na web Na volné noze a doporučuji přečíst i reportáž z minulého ročníku (z letošního bude brzy taky na světě...).
Pokud stejně jako my každý den pronikáte do tajů IT, bude se vám hodit určitě web Pavla Mináře s návody
Ženy, které IT přenecháváte mužům a raději si užíváte "holčičí věci", znáte Hanku, Adélu a Zuzanu? Nebo byste si raději zatančily s Helenou?
A pokud chcete pomáhat neziskovkám nebo sami zrovna hledáte nějaký drobný úkol, na který nestačíte, pak nutně musíte navštívit web Um sem um tam! My už tam naši výzvu máme ;-) 

Chcete více? Klidně mi nechte nějaký hezký dotaz v komentáři ;-) Musím vás občas trochu napínat a motivovat... 


Zuzka

1 komentář:

  1. Zde je reportáž z aktuálního 9. ročníku: http://navolnenoze.cz/blog/sraz-2014/

    OdpovědětVymazat