pondělí 1. září 2014

Cvičení pro ženy (jako já)

Všimli jste si v minulém příspěvku položky Cvičení pro ženy, ale nemůžete k tomu najít žádné další informace na našem webu? Marně pátráte po popisu, ceně....? Ono je to totiž takový "tajný" Zuzčin projekt :) Právě dnes se dozvíte více:

Prvního září mě již tradičně chytá nálada na změnu (možná to bude i tím, že jsem se za svobodna jmenovala Žáková a tím pádem je mi škola tak nějak bližší), a když letos vyšlo na pondělí, byl termín spuštění mého nového osobního projektu jasný :) O co tedy jde?

Neustále jen hledám výmluvy, proč nemůžu jít cvičit, proč nemůžu jíst zdravěji, proč nemusím hubnout do velikosti aspoň o fous menší než XL... Už mě nebaví mé povolené břicho a rozpláclá stehna. 

Věřím, že pozitivním přístupem se mi podaří konečně rozhýbat. A abych na to měla správnou motivaci, rozhodla jsem se do toho přibrat všechny, kdo budou mít zájem! Začneme úterním cvičením. Záleží jen na vás, jestli se přijdete na mě jen podívat jak funím, nebo se rovnou přidáte. Nebudu po vás chtít žádné vstupné, žádné předepsané oblečení a ještě vám dovolím se tady u nás zapotit i osprchovat :D 

Cvičit budu taky ve čtvrtky v rámci projektu Rozhýbejte hřiště (čas ještě upřesníme, začneme 11. 9.)

A ke cvičení přidám i recepty na zdravá jídla, odkazy na inspirativní články a taky můj "tajný" deníček. To abyste kdykoliv mohly mít pocit, že v tom jedeme spolu a ať už řešíte kila, centimetry nebo výdrž, máme to všechny stejně ;-) To vše najdete na mém osobním profilu na Google+ (nebojte se kliknout).

Budu moc ráda, když se ke mně přidáte, ať už cvičením, radami, motivací nebo třeba svými příběhy!

Moc se na vás těším

Zuzka


Žádné komentáře:

Okomentovat