pondělí 16. června 2014

Jak jsem se vydala na zkušenou

Snídaně na terase (jsem ta zády v růžovém:-) )

V naší Pracovně ŽENY s.r.o. Havířov se snažíme o profesionální přístup. Já sama ale vím, že budu muset na spoustu věcí přijít. Rozhodla jsem se proto, že se začnu ptát. 

Sjednávám si schůzky s lidmi, kteří jsou na tom podobně a navzájem si předáváme své zkušenosti. Tato myšlenka mě přivedla k založení Business snídaně v naší Pracovně. Přiznávám, že zatím je účast spíše komorní, a proto jsem se vydala obhlídnout zavedený koncept ve Vivě v Ostravě http://www.vivaostrava.cz/.

Prostředí je nepopsatelné. Obrovské prostory, kavárna...jiná kultura. Na snídani se nás sešlo cca 15 a byla to různorodá skupinka. Téma bylo Osobní produktivita a diskusi vedl Jiří Košářek, který založil stránky http://www.svobodauceni.cz. I o tomto projektu se hodně mluvilo, což sklouzlo ke stavu školství v ČR. Vhledem k různému věku (i když převažovaly mladší ročníky), profesím i přístupu to byla zajímavá debata:-) 

Viva podporuje lidi mladší 30-ti let a tudíž byla pro ně snídaně zdarma (což už se mě bohužel netýká...). Proto i z tohoto pragmatického důvodu vřele doporučuji všem studentům a mladým lidem, kteří chtějí být "na volné noze".

Setkání mi přineslo zajímavé kontakty, o které se ráda podělím:
  • pokud chcete vědět, jak funguje virtuální asistentka, obratte se na Soňu Nehýbovou
  • zajímá vás, jak dnes přistupují v soukromém školství ke studentům, obraťte se na Mgr. Naděždu Makovou, která vede Vyšší odbrnou školu AHOL
  • měla jsem možnost vyzkoušet zdravou stravu od výživové poradkyně Nadi Šlachtové, moc dobré:-)
  • pokud máte zájem o terapii a poradenství, podívejte se na stránky Mgr. Yvetty Ellerové, která ráda pomůže
Doufám, že myšlenka těchto setkání se uskuteční i v našem centru a my se brzy uvidíme nad dobrou snídaní a zajímavými tématy. 

Vaše Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat