sobota 25. října 2014

Jak si najít práci

Ve čtvrtek 23.10 proběhlo poslední setkání v rámci personálního kurzu Jak si najít práci. Měla jsem pocit nostalgie, když jsem se loučila s holkami. Vzpomněla jsem si na všechna setkání a doufám, že si odnesly potřebné informace a zkušenosti, které jim pomohou s hledáním zaměstnání.

Díky tomuto kurzu jsem si uvědomila pár věcí, o které se chci podělit. Prosím berte následující text pouze jako doporučení.

1. Důležité je si uvědomit, co chci: jaký druh práce, pracovat nebo podnikat, vezmu jakoukoliv práci...
2. Pokud mám ujasněný cíl, je potřeba se vrhnout do přípravné fáze: zjistit si informace, doplnit či osvěžit vzdělání (počítačové kurzy, jazykové kurzy, odborné vzdělání). Tuto činnost je třeba začít s dostatečným předstihem, abyste měli čas "nasát" informace.
3. Věřte si!
4. Berte pohovory jako zkušenost, to vám pomůže odbourat nervozitu. S tréninkem se budete zlepšovat.-)
5. Nebojte se říci o zpětnou vazbu v případě odmítnutí. Nemáte co ztratit, naopak vám to pomůže zjistit vlastní rezervy.
6. Pokud už nevíte jak dál, nechte si poradit. Zní to jako klišé, ale odborník vám může říci, v čem je problém.

Přeji všem, aby byli ve svém zaměstnání spokojení.

Zdraví vás

Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat