pondělí 21. července 2014

Naše místo - co si o tom myslí Lucka, spoluzakladatelka centra

Když jsme založili naše rodinné a coworkingové centrum, měli jsme určitou představu o fungování. Šli jsme do toho se svými sny, přáním a pocitem, že děláme NĚCO hodně prospěšného pro ostatní. Jak naivní jsem byla. Teď, když se se na to zpětně dívám, vím, že naivita je pro život hodně důležitá. V mém případě bych se bez ní do centra nepustila.

Ale co teď? Když se mě ještě před týdnem někdo zeptal, co vlastně jsme, na koho se zaměřujeme, jak se daří? Byly by mé odpovědi nejisté, nevýrazné a smutné. Od května jsme naráželi na neúspěch, nepochopení a nespolehlivost. Říkala jsem si, jestli to má smysl. Jsem totiž tip člověka, který nemá příliš trpělivosti a chce okamžitý výsledek. Ten se ovšem nedostavil. Nad vodou mě drželo pár skvělých lidí, které jsem mohla díky centru potkat. Měli jsme štěstí na Míšu, která to s dětmi opravdu umí, Markétu a její pohled na život, Katarínu, která nám pomáhá jako fotograf a lektor a další nadšence, kteří nám fandí (Jany, Helenka...). Naštěstí i Zuzka si udržela svůj optimismus. 

Protože nic nevzdávám, začala jsem vymýšlet bláznivé věci, které nám měly zajistit povědomí v okolí: ,,Zavedeme svatební poradenství" nebo ,,Budeme prodávat na stadionu buchty". Holky mě z bláznivého období dostaly:-) Neustále jsem ale přemýšlela co dál a trochu mi pomohlo jedno dopoledne na naši Business snídani a debata s holkami (Zuzkou a Míšou). Teď už vím kam směřujeme a tím mé snažení dostalo nový impuls. A jak to tedy vidím? ,,Jako rodinné a coworkigové centrum poskytujeme lidem služby v oblasti pracovní i volného času, to vše v prostředí, které má rodinnou atmosféru. Nesnažíme se získat masy lidí, ale jde nám o ty, kteří chtějí prožít svůj soukromý i pracovní život aktivně a smysluplně. Naší "krevní skupinou" jsou živnostníci - i Ti, kteří se k tomu chystají (zejména aktivní maminky), studenti (kterým není lhostejná jejich budoucnost) a děti.

 V nejbližší době se můžete těšit na další mé bláznivé nápady tipu: akce na koupališti, stánek na Slezskoostravském hradě...a holky nebudou o nic pozadu. Míša chystá akci s hasiči, Zuzka výlety a kurzy pro začínající podnikatele.

Centrum je nám radostí a je to na nás vidět... i díky vám:-)

Těším se na viděnou

Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat