neděle 6. dubna 2014

Proč jít u nás na naše kurzy - začneme s PERSONÁLNÍM

Myšlenka tohoto kurzu mi utkvěla v hlavě ještě před tím, než jsem si připustila vznik našeho centra. Chtěla jsem uplatnit na mateřské to, co je mi blízké - 7 let praxe v personalistice na rozličných pozicích (ve společnostech RWE a Kofola) - prováděla jsem výběrová řízení, mzdové analýzy, poradenství nadřízeným, metodika pro ostatní personalisty...
Přiznám se, že jsem se hlavně bála toho, ať nezblnu doma. Tento nápad (kurz) mě udržel při zdravém rozumu, když jsem polevovala v pracovním tempu a začala si uvědomovat nutnost příprav na mateřství (nakonec jsem zjistila, že připravit se prostě nelze).
Naštěstí jsme byly na myšlenku "něco dělat" dvě a navzájem se dostrkaly až k otvíračce Coworkingového centra 30.4.20014:-)
Díky vzniku naší neziskovky "Naše místo" jsem získala mnoho zkušeností, které do kurzu promítnu...například téma "Jak založit živnost" obohatím o naše vlastní zkušenosti a finty:-)

Důvodů proč jít na náš kurz je několik:
  • lektor, který má své vlastní zkušenosti a napojení na další odborníky, kteří se pohybují v personalistice
  • teorie propojená s praxí
  • DOSTANETE PRAKTICKÉ RADY A PODPORU
Kdo by se měl na kurz přihlásit:
  • ten, kdo práci hledá nebo se k tomu chystá
  • kurz je určen+: studentům i absolventům, rodičům na rodičovské dovolené, ženám i mužům 50+ i ostatní veřejnosti (podle profilu účastníků přizpůsobím obsah)
Co na kurzu najdete:
  • praktické informace a podporu
  • příjemné prostředí našeho centra
  • pro účastníky zajištěno hlídání dětí zdarma
Další podrobnosti ke kurzu najdete na našich stránkách:
http://www.nasemisto.cz/akce/ostatni-verejnost/personalni-kurz

Těším se na vás:-)

Lucie Burdová

 

Žádné komentáře:

Okomentovat